Google+
cholesterol herbal remedies buy dapoxetine wrinkles home remedies

playthelearninggame

Το έργο Play The Learning Game, χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από τον Ισπανικό Εθνικό Οργανισμό OAPEE στα πλαίσια του -“Lifelong Learning Programme” Leonardo Da Vinci Sub-programme – Transfer of Innovation Action.

Το έργο έχει στα στόχο να επεκτείνει τα αποτελέσματα μιας προηγούμενης επιτυχημένης προσπάθειας από το έργο “The Learning Game” το οποίο είχε χρηματοδοτηθεί στα πλαίσια του Socrates Comenius Programme, με την ενεργή συμμετοχή καθηγητών και εκπαιδευομένων χρησιμοποιώντας αποδοτικά τεχνολογίες που τις συναντούμε σε Multimedia και Videogames για εκπαιδευτικούς σκοπούς και με βάση το υλικό που υπάρχει ήδη διαθέσιμο στο Learning Game Portal http://www.learningame.org.

Οι διακριτοί στόχοι του Play The Learning Game έργου είναι:

  • Να δημιουργήσει ένα πολυεθνικό δίκτυο από εκπαιδευτές που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουμε τα Multimedia και τα Videogames για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
  • Να διερευνήσει Videogames που έχουν εκπαιδευτικές δυνατότητες
  • Να προσφέρει πηγές διαθέσιμου online υλικού που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος για να αναπτύξει καινοτομικό υλικό εκπαίδευσης
  • Να εκπαιδεύσει καθηγητές και εκπαιδευτές δίνοντας τους τα απαραίτητα εφόδια ώστε να φτιάξουν οι ίδιοι με τη σειρά τους διαδραστικές πολυμεσικές εφαρμογές για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

Οι πιο σημαντικές δράσεις του έργου περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργία του πολυεθνικού δικτύου εκπαιδευτών.
  • Ανανέωση του Εγχειριδίου με τις εφαρμογές των πολυμέσων στην εκπαίδευση αλλά και των εργαλείων ανάπτυξης videogames για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
  • Αξιολόγηση videogames και e-learning προϊόντων με στόχο την αξιοποίηση τους για να χρησιμοποιηθούν σε εκπαιδευτικά προϊόντα.
  • Διοργάνωση ανοικτών workshops με στόχο την ενημέρωση και εκπαίδευση καθηγητών και εκπαιδευτών στα προϊόντα του Learning Game Portal.
  • Προώθηση μιας διεθνικής συζήτησης μεταξύ καθηγητών και εκπαιδευτών στη χρήση Multimedia και Videogames στην εκπαίδευση.

Τα διακριτά αποτελέσματα του έργου είναι:

  • eLearning εκπαιδευτικό υλικό
  • Αξιολογημένα videogames με έμφαση στη χρήση τους για εκπαιδευτικό σκοπό.
  • Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο στις τεχνολογίες ανάπτυξης videogames με εκπαιδευτικό σκοπό.
  • Πιλοτικά μαθήματα που αναδεικνύουν τη χρήση videogames στην εκπαίδευση.
  • Διεθνικό δίκτυο καθηγητών και Εκπαιδευτών που ενδιαφέρονται στη χρήση multimedia και videogames στην εκπαίδευση.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων σε καθηγητές και εκπαιδευτές για τη δημιουργία videogames με εκπαιδευτικό περιεχόμενο.

eet website

Το εργαστήριο συμμετέχει στο πρόγραμμα "Economics e-Translations into and from European Languages", που χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, Lifelong Learning στα πλαίσια του Erasmus sub programme, που έχει σα στόχο να αξιολογήσει την επίδραση που είχαν οι μεταφράσεις των κειμένων στις εθνικές γλώσσες των χωρών στην εξέλιξη της Ιστορίας της Οικονομικής Σκέψης στην Ευρώπη.

Το project έχει σα βασικούς αποδέκτες:

  • Ερευνητές που είναι ειδικοί στην Ιστορία της Οικονομικής Σκέψης
  • Ερευνητές που εδικεύονται στη μελέτη γλωσσών για ειδικούς σκοπούς.
  • Εκπαιδευτές της Ιστορίας της Οικονομικής Σκέψης, παιδαγωγούς αλλά και γλωσσολόγους
  • Αποφοίτους αντίστοιχων σχολών

Βασικές Δραστηριότητες

Δημιουργία Βάσης ΔεΔομένων με Μεταφράσεις Οικονομικών Κειμένων
Θα δημιουργηθεί μία βάση δεδομένων με μεταφράσεις οικονομικών κειμένων από το 18ο, 19ο και 20ο αιώνα με στόχο τη δημιουργία ενός αποθετηρίου κειμένων για τη συστηματική καταγραφή και συλλογή μεταφράσων οικονομικών κειμένων.

Ερευνητική Δράση
Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί το υπόβαθρο και οι διαφοροποιήσεις στη μεταφορά οικονομικών εννοιών που δημιουργεί η μετάφραση των οικονομικών κειμένων από την πρωτότυπη γλώσσα στη διαμόρφωση της εθνικής νοοτροπίας στα κείμενα του 18ου, 19ου και 20ου αιώνα.

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Εργαλείων.
Θα αναπτυχθούν εργαλεία που θα υποβοηθούν τη διδασκαλία της ιστορίας της οικονομικής σκέψης αλλά και τη διάχυση τβν οικονομικών ιδεών μέσα από τις μεταφράσεις των αντίστοιχων κειμένων. Τα εργαλεία περιλαμβάνουν οδηγούς εκπαίδευσης, ασκήσεις, ερωτηματολόγια και online διαλέξεις.


Διακριτά Αποτελέσματα

  • Βάση Δεδομένων με ψηφιακές μεταφράσεις οικονομικών κειμένων
  • Διάθεση των μεταφράσεων αυτών online
  • Ερευνητικές εργασίες με τη μορφή papers σε θέματα ιστορικής, κοινωνικής, θεωρητικής και γλωσσολογικής ανάλυσης των μεταφρασμένων κειμένων οικονομικής σκέψης.
  • Οδηγοί εκπαίδευσης, ασκήσεις, ερωτηματολόγια και online διαλέξεις

Εμπλεκόμενοι Φορείς

  • Università di Pisa, Dipartimento di Scienze Economiche (Italy), Project Coordinator
  • Universität Hohenheim (Germany)
  • Technological Educational Institution of Messolongi (Greece)
  • Universitat de Barcelona, Departament d'Història i Institucions Econòmiques (Spain)
  • Pixel (Italy)
  • Connectis (Italy)
  • Université de Paris 1 Panthéon-Sorbonne, PHARE (France)
  • Instituto de Ciências Sociais, Universidade de Lisboa (Portugal)
  • Universitatea din Bucuresti (Romania)
  • Middle East Technical University (Turkey)


Περισσότερες Πληροφορίες

Project Portal: http://eet.pixel-online.org

eet

alt
Ένα νέο σύστημα παραδόθηκε σε επιχειρησιακή λειτουργία από το εργαστήριο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας-eBusiness Lab (www.ebusiness-lab) του τμήματος Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και Οικονομία (www.epdo.teimes.gr) του ΤΕΙ Μεσολογγίου. Πρόκειται για μία εφαρμογή εκπαίδευσης από απόσταση (e-learning) η οποία παραδόθηκε και λειτουργεί στο Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού (www.hcc.edu.gr).

Το Κέντρο Ελληνικού Πολιτισμού είναι ένας ιδιωτικός φορέας, ο οποίος έχει στόχο τη διάδοση της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού στα πλαίσια μίας πολυπολιτισμικής πραγματικότητας.
Από το 1995 δραστηριοποιείται και εξειδικεύεται στην οργάνωση μαθημάτων νέας ελληνικής για ξενόγλωσσους και στο σχεδιασμό πολιτιστικών προγραμμάτων με εκπαιδευτικό χαρακτήρα.

Περισσότερα...