Google+
cholesterol herbal remedies buy dapoxetine wrinkles home remedies

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι η εικονική αναπαράσταση αίθουσας κινηματογράφου. Η εικονική πραγματικότητα γίνεται με ταχείς ρυθμούς ένα από τα απαραίτητα εργαλεία σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Στα κεφαλαία που ακολουθούν περιγράφεται η εξέλιξη της Εικονικής Πραγματικότητας, αναφέρονται συσκευές υποστήριξης της. Tα προγράμματα που χρησιμοποιήσαμε είναι το ISB και το ISA. Στο παρακάτω κείμενο που ακολουθεί περιγράφουμε τα βασικά μέρη της πτυχιακής:
Στο πρώτο κεφαλαίο αναφέρεται η έννοια της εικονικής πραγματικότητας Virtual Reality(VR),δίνετε ο βασικός ορισμός της καθώς αναφέρεται περιληπτικά η ιστορική της εξέλιξη.Έπισης σ'αυτό το κεφάλαιο υπάρχουν απαντήσεις στα ερωτήματα όπως : Αν υπάρχει στη Ελλάδα και πόσο γνωστή είναι η έννοια αυτή; Πως την χρησιμοποιούνε στη επιστημονική φαντασία; Πόσο διαδεδομένη είναι στο Internet;
Στο δεύτερο κεφαλαίο αναφέρεται ο ορισμός της VRML γλώσσας και πως αυτή εφαρμόζεται στην εικονική πραγματικότητα .Παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο δημιουργούμε ένα ιδανικό εικονικό περιβάλλον.
Το τρίτο κεφαλαίο περιλαμβάνει το υλικό το οποίο θα χρειαστούμε για την δημιουργία ενός εικονικού περιβάλλοντος και συγκεκριμένα συσκευές εισόδου εξόδου.
Στο τέταρτο κεφαλαίο αναλύονται οι τρισδιάστατες αναπαραστάσεις σε σχέση με την εικονική πραγματικότητα. Επίσης αναφέρονται ποιες είναι οι κατηγόριες της εικονικής πραγματικότητας ποιο είναι το λογισμικό που χρησιμοποιείται αλλά και που εφαρμόζεται.
Στο τελευταίο κεφαλαίο περιλαμβάνεται η τελική υλοποίηση της εφαρμογής εικονικής αναπαράστασης κινηματογράφου και παρουσιάζεται αναλυτικά το πώς δημιουργήθηκε ο εικονικός κινηματογράφος.


ΑΡΧΕΙΑ

pdf Κείμενο πτυχιακής

odp Παρουσίαση