Google+
cholesterol herbal remedies buy dapoxetine wrinkles home remedies

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Από τη μια η παγκοσμιοποιημένη αγροτική οικονομία, σε συνδυασμό με την νέα Κ.Α.Π. και από την άλλη τα άπειρα οφέλη που προσφέρει η τεχνολογία και
συγκεκριμένα το διαδίκτυο ήταν κάποιοι από τους λόγους που μας ώθησαν στην εκπόνηση αυτής της εργασίας. Οι παραπάνω παράγοντες διαμορφώνουν μια νέα αγροτική κατάσταση στην Ελλάδα στην οποία καλούνται οι Έλληνες αγρότες-κτηνοτρόφοι να προσαρμοστούν με ρυθμούς πραγματικά ιλιγγιώδεις για τα
Ελληνικά δεδομένα. Οι αλλαγές που θα προκύψουν στον αγροτικό τομέα οδηγούν μαθηματικά σε αναδιάρθρωση εκμεταλλεύσεων με προσανατολισμό σε νέες
καλλιέργειες και εκμεταλλεύσεις με πολύτιμο σύμμαχο και σύντροφο τις νέες τεχνολογίες.
Το κτίσιμο της όλης αυτής προσπάθειας ξεκινάει με το δεύτερο κεφάλαιο όπου γίνεται μια εκτενή αναφορά στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Συγκεκριμένα γίνεται
αναφορά στα συστατικά στοιχεία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τα πεδία εφαρμογής του και τα επιχειρηματικά μοντέλα. Έπειτα προσεγγίζεται το θέμα των οφελών που πηγάζουν από το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και η υποδομή του διαδικτύου και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Τέλος στο πρώτο κεφάλαιο υπάρχουν αναφορές και για το e-marketing, για ψηφιακά συστήματα πληρωμής, ασφάλεια συναλλαγών, νομικά θέματα και μία καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης τόσο για την διάχυση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου όσο και στην ανάπτυξη και προώθηση της ευρυζωνικότητας στη Δυτική Ελλάδα και την Αιτωλοακαρνανία γενικότερα.
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά για τα παραδοσιακά τρόφιμα και ειδικότερα για τα παραδοσιακά τυριά. Υπάρχουν σημαντικές αναφορές για τον
κλάδο της αιγοπροβατοτροφίας και για τον κλάδο της τυροκομίας. Έπειτα η εργασία εστιάζεται στη Φέτα και ότι σχετικό γύρω από το δημοφιλέστερο ελληνικό
τυρί, γίνεται αναφορά σε θέματα ποιότητας και στα προϊόντα ΠΟΠ, ΠΓΕ και ΙΠΠ και στο τέλος εξετάζεται η υφιστάμενη κατάσταση στην Αιτωλοακαρνανία.
Παρουσιάζονται αναλυτικά στοιχεία για την αιγοπροβατοτροφία του νομού και ειδικότερα για την τυροκομία στο νομό Αιτωλοακαρνανίας.
Ο όρος του μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων εξετάζεται στο τέταρτο κεφάλαιο. Εστιάζεται στα βασικά χαρακτηριστικά του αγροτικού μάρκετινγκ, στον ορισμό και την έννοια του αγροτικού μάρκετινγκ. Μετά από την ανάλυση όλων των χαρακτηριστικών ιδιοτήτων του αγροτικού μάρκετινγκ γίνεται μια αναλυτική αναφορά του εξαγωγικού μάρκετινγκ της Φέτας και του εξαγωγικού εμπορίου των αγροτικών προϊόντων παρουσιάζοντας όλες τις εξελίξεις – προοπτικές αλλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος. Τέλος μετά από μια αναφορά στη ζήτηση της Φέτας και την συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς το προϊόν που λέγεται Φέτα, παρουσιάζεται η υφιστάμενη κατάσταση στην Αιτωλοακαρνανία όσο αφορά στις ενέργειες ανάδειξης, προώθησης και προβολής της Φέτας όσο και των άλλων παραδοσιακών προϊόντων του νομού.
Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύεται η κατάσταση σχετικά με το διαδίκτυο και παραδοσιακά τυριά. Πιο συγκεκριμένα γίνεται μια επισκόπηση των εξελίξεων και
των προοπτικών για το ηλεκτρονικό εμπόριο στον αγροτικό τομέα, υπάρχουν αναφορές σχετικά με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου στην γεωργία γενικότερα. Έπειτα παρουσιάζονται τα οφέλη των αγροτών-κτηνοτρόφων από τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο γενικότερα και παρουσιάζονται οι τομείς που μπορεί να εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εμπόριο στην γεωργία με παραδείγματα ελληνικών γεωργικών δικτυακών τόπων. Στο τέλος αναλύεται η υφιστάμενη κατάσταση σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα παραδοσιακά τυριά στην Ελλάδα και στο κόσμο μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα και έπειτα εξετάζονται οι παράγοντες του περιβάλλοντος που επηρεάζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο και η συμπεριφορά του καταναλωτή αγορών από απόσταση.
Στο τέλος αναφέρονται κάποιες προτάσεις και συμπεράσματα αρχικά για τον κτηνοτροφικό τομέα και ιδιαίτερα για τον τομέα της αιγοπροβατοτροφίας στην
Αιτωλοακαρνανία και έπειτα αναλύονται κάποια χρήσιμα συμπεράσματα όσο αφορά στα παραδοσιακά τρόφιμα και ειδικότερα για τα παραγόμενα παραδοσιακά τυριά στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Στο τέλος προτείνονται κάποιες στρατηγικές και πολιτικές για την παραδοσιακή τυροκομία στην Αιτωλοακαρνανία που είναι ένα από τους ανερχόμενους τομείς της τοπικής οικονομίας.


ΑΡΧΕΙΑ

pdf Κείμενο πτυχιακής

odp Παρουσίαση