Google+
You can buy viagra αγορα and also get free cialis αγορα

 

Στα πλαίσια του διατμηματικού μεταπτυχιακού του τμήματος με το Πάντειο Πανεπιστήμιο και το ΕΑΙΤΥ έγινε η ανάθεση από το εργαστήριο στο μεταπτυχιακό φοιτητή Γιάννη Παπαναστασίου της παρακάτω διπλωματικής εργασίας:

 

Οι δυνητικές κοινότητες ως καταναλωτικό κοινό: Το παράδειγμα της μουσικής βιομηχανίας απο τον Napster ως το MySpace.

 

Περίληψη: Το διαδίκτυο έδωσε τη δυνατότητα σε ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα και κοινούς στόχους να γνωριστούν, να επικοινωνήσουν και να σχηματίσουν κοινότητες. Η ανάδυση των κοινοτήτων αυτών δεν άφησε αδιάφορες τις επιχειρήσεις, οι οποίες προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το φαινόμενο των δυνητικών κοινοτήτων προς όφελός τους. Άλλοτε αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν και να υιοθετήσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα για να αντιμετωπίσουν τη δύναμη των νέων δυνητικών κοινοτήτων και να χρησιμοποιήσουν τις κοινότητες αυτές σαν βάση για να δημιουργήσουν ένα νέο καταναλωτικό κοινό και άλλοτε προσπάθησαν να μετατρέψουν το καταναλωτικό τους κοινό σε δυνητική κοινότητα. Μια από τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις είναι αυτή της μουσικής βιομηχανίας. Στόχος μας είναι να εξετάσουμε την αμφίδρομη σχέση μεταξύ των εννοιών "δυνητική κοινότητα" και "καταναλωτικό κοινό" μέσα από παραδείγματα όπως ο Napster, το i-Tunes, το MySpace, κτλ.